sobota, 25 lutego 2012

4girls.pl

Hej. Chcę Wam polecić dzisiaj świetny portal dla nastolatek:
www.4girls.pl
Znajdziecie tam wszystko, oprócz genialnych dziewczyn, które zawsze chętnie pomogą i doradzą, świetnej atmosfery to na forum wiele, wiele ciekawych tematów np.:
Muzyka
Ocenianie Piosenek
Filmy, idole
Literatura i wszystkie czytadła
Recenzje książek
Sztuka i kultura
Plotki i ploteczki
Moja biblioteka
Faceci
Przyjaźń
Rodzina
W co się ubrać na różne okazje ?
Biżuteria i dodatki
Wielka moda i Projektanci
Moda - forum ogólne
Makijaż
Fryzury
Kosmetyki
Recenzje Kosmetyków
Uroda - forum ogólne
Ćwiczenia
Odchudzanie
Sport
Taniec
Dojrzewanie i intim
Zdrowie
Szkółka 
Pomoc szkolna
Zwierzęta
Piercing i tatuaże
Gry
Wygląd
Charakter
Moja szafa
Moja kosmetyczka
Metamorfozy
Wszystko o imprezach
Wakacje, wycieczki
Wróżby 
Gry słowne
Obciachy
Stone of live
Luźne pogawędki
Humorki
Pchli targ
Poważne sprawy
Tematy zaufania
Nałogi
Tragedie
Religia
Filozofia i psychologia
Zjawiska parapsychologiczne, Niewyjaśnione historie
Nasza twórczość
Awatary
Zakupy
Słodycze i Kulinaria
Prezenty
Modeling
Aktorstwo
Castingi i konkursy czyli droga do sławy
Internet
Komórki
Komputery
Chcę Wam coś powiedzieć
Marzenia
Życzenia
Pamiętnik




Forum jest genialne ! Zapraszam wszystkich zainteresowanych. Ja spędzam tam już ponad 2 i pół roku. Wszelkie pytania w komentarzach. Serdecznie zapraszam jeszcze raz.

2 komentarze:

  1. Chyba założę konto. Jak się tam nazywasz?;>
    Zapraszam do mnie na nową notkę ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)