sobota, 11 lutego 2012

Auć !

Mam odmrożone stopy i to jeszcze po wczoraj, a raczej dzisiejszej nocy tudzież poranku. Nie mogę chodzić ratujcie !
Jutro pasuje pojawić się na spotkaniu do bierzmowania, bo w końcu mnie wywalą, nie byłam już jakieś.. sześć razy ? Chyba tak. Pasuje też znaleźć indeks.. o ironio.
Czekam aż mój luby się wykąpie, ogarnie i położy, bo uzależniłam się od jego głosu przed snem. Mrauu. Mimo, że nie jest moim pierwszym chłopakiem to zdecydowanie, jest pierwszym PRAWDZIWYM, któremu zależy. Teraz widzę różnice między uczuciem do kogoś serio, a kogoś kto był dla mnie przyjacielem. Bez porównania.
Kurczę, chciałam sobie obejrzeć "Zatańcz ze mną" na TVN'ie, ale wszyscy męczyli mnie skejpem więc nie dało rady. Może jest to i jakiś szmir, ale nawet taka kaszana jest czasem dobra. 
Oo, już. Okej, więc dobranoc Wam, a jutro jakaś porządna mam nadzieję notka. 
Dobranoc !


P.S. 
Dziękuję, że odwiedzacie, obserwujecie, komentujecie.
Może jakieś pomysły na nowe tematy ? Jestem otwarta + piszcie do mnie jeśli chcecie się poradzić albo coś. Będzie mi miło.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)