piątek, 24 lutego 2012

Hej wszystkim :) 
Witam Was dzisiaj zdjęciem moich dzisiejszych naleśników, na które przepis dodałam kilka notek temu, ciągle polecam ! Dodatki do pancake's to bita śmietana i sos truskawkowy. MNIAM !
Jestem w lekkim szoku, bo właśnie się dowiedziałam, że mój znajomy bez powodu złamał nos mojemu przyjacielowi i właściwie czekam na odpowiedź co i jak, bo jeśli zostanie w szpitalu ubieram się i jadę do niego.. 
Dzisiejszy dzień był męczący i niezbyt fajny. Okropnie wkurzyła mnie nauczycielka matmy, która robi na każdej lekcji kartkówkę, na której jest 8 zadań i 15 minut.. Nawet najlepsi nie są w stanie tego zrobić. Ale cóż ..
Pisałam jeszcze sprawdzian z niemieckiego, na który kompletnie się nie przygotowałam. Tak jak z resztą cała klasa. Zwolniłam się dwie godziny wcześniej do domu i posiedziałam z moją ukochaną chrześnicą. Co do niej, w listopadzie zostałam chrzestną ;) Maleństwo skończyło wczoraj pół roku, jest prześliczną dziewczynką o imieniu Liwia, a ciuchy w jakich chodzi powaliłyby całą Polskę. UROCZA ! 
Dziś spotkam się z chłopakiem, może wreszcie ogarnę swój humor, bo dzisiaj kuleje. Hmm, w niedzielę idę do kina na "I, że Cię nie opuszczę". Był ktoś ? Polecacie ?
Jakie macie plany na weekend ? 
Odezwę się wieczorem, a tymczasem trzymajcie się cieplutko w tą okropną pluchę.


6 komentarzy:

  1. ja właśnie miałam na obiad naleśniki tyle,że z twarogiem :P moi znajomi mówili,że bardzo fajny jest ten film jednak ja sama go nie widziałam. pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bardzo lubię :) recenzję wstawię najprawdopodobniej w poniedziałek, bo wrócę do domu późnym niedzielnym wieczorem. pozdrawiam także :*

      Usuń
  2. Mniaaam <3 Ja też dzisiaj miałam męczący dzień...nauczycielki z matmy chyba z natury są wkurzające;p Ja nie byłam na tym w kinie, ale chciałabym iść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dość szkoły, straszny dzień, naprawdę. Dam znać czy warto się wybrać :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)