piątek, 24 lutego 2012

Makijaż

Makijaż. Większość z nas rano przed lusterkiem nakłada go na siebie by w miarę ogarnąć twarz i fajnie wyglądać. Rzecz normalna, ale jak każdy wie przesadzony wygląda ohydnie. Ja sama w szkole mam kilka dziewczyn, które nakładają na siebie dziesięć różnych pudrów,podkładów,fluidów NA RAZ ! Wygląda to bardzo nieapetycznie. Nienawidzę witać się z nimi gdyż ich policzek zwykle przykleja się do mojego. Tak czy siak tu pojawia się pytanie: Jak zrobić makijaż tak żeby wyglądał w miarę naturalnie ?
Pokażę Wam moje cudeńka, których używam:

1. Tusz do rzęs
Wybieram różne, najczęściej z firmy Avon. Bardzo mi odpowiadają a szczególnie jeden. Mianowicie Supershock. Nie skleja rzęs, ma wyśmienitą szczoteczkę, daje efekt wielu i grubych włosków, wydłuża i dobrze się trzyma. Wielki + ! Cena: około 25 zł.

















2. Puder w kamieniu
Tak tu większość z Was zastanawia się co używam pod to. NIC. Nie lubię fluidów, a do podkładów nie mam zaufania. Jak dla mnie robią straszną maskę więc na twarz nakładam krem, a gdy troszkę wsiąknie pod skórę daję na nią puder firmy Rimmel. Dokładniej jest to Stay Matte, dostosowany do koloru mojej skóry numerek to 005. Są naprawdę dobre. Nie dają efektu tapety.Kolejny + ! Cena: około 23 zł.

















3. Pomadka lub błyszczyk
Zależy od pory roku lub tego co akuratnie mam pod ręką. Używam pomadek ochronnych z Avonu, ale na mojej liście króluje jeden błyszczyk. Mianowicie kupiony w H&M Disney  ! O zapachu prześlicznych jagód. Ogromny + za właśnie zapach, ładny wygląd na ustach, genialne opakowanie. Jedyny minus, że ciapiemy palcem, ale coo tam. Cena: około 20 zł.











Idę już spać, a raczej rozmawiać z chłopakiem przez telefon. Dziś poznaliście tajniki wg mnie naturalnego i ładnie wyglądającego makijażu. Mam nadzieję , że się przyda. Co Wy możecie mi polecić ? Używacie, któregoś z tych kosmetyków ? Jaki makijaż lubicie ? Podobają Wam się moje patenty ? 
Dobrej nocki !

3 komentarze:

  1. mój makijaż wygląda bardzo podobnie, tusz do rzęs,podkład i błyszczyk czasami jeszcze podkreślę oko czarną kredką :) wolę naturalny wygląd. pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czasem używam kredki, ale bardzo rzadko ;)

      Usuń
  2. słodziudki błyszczyk + fajniutki pomysł na makijaż :-)
    Zapraszam do mnie: http://patinkaeverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)