niedziela, 12 lutego 2012

Nowe nabytki

Ogarnęłam się właśnie i próbuję przyjąć do głowy fakt, że ferie się skończyły, a jutro czas do szkoły. Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ;(
Dzisiejszy dzień polegał głownie na zakupach. Odwiedziłam aż cztery galerie. O zgrozo. Było warto. W moje ręce wpadły dwie, fajne rzeczy.
 Sweter, okrycie czy jak kto woli z Camaieu. Przecudowne ! Jutro zobaczycie to w outficie, cena: 59 zł.


































Kalendarz Super dziewczyna. Strasznie fajny i mega mi się podoba, mimo to, że wykorzystam go od połowy, bo obowiązywał od czerwca ubiegłego roku, ale co tam. Można w nim znaleźć: 
Miejsce do opisu siebie, przyjaciół, chłopaków
Ważne dla nas daty
Plany, podsumowania, postanowienia
Kalendarz od 22 czerwca 2011 roku do 25 czerwca 2012 roku, a w nim:
Co mówią gwiazdy ?
Horoskopy
Psychozabawy
Jak zdobyć chłopaka ? 
Ale pycha !
Jak Cię widzą...- moda i uroda
Fitness klub dla ciała i nie tylko
Twoje hobby
Kobiety górą !
Wierzyć - nie wierzyć ?
Ty i świat
Świat wokół nas
Filmy wszech czasów
Czy wiesz, że ... ?


Strasznie kolorowy, wgląd do każdego dnia, śmieszny, dziewczęcy i BĘDZIE CO CZYTAĆ NA LEKCJACH ! 
Mega pozytywy dzisiejszych zakupów, jestem strasznie zadowolona.
Tymczasem kładę się już, pogadam jeszcze z miśkiem przez telefon i nyny.
Dobranoc.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)