środa, 8 lutego 2012

Outfit


Mam jeszcze dla Was jeden outfit, który wynalazłam gdzieś na dnie folderu. Komentować !



Biała bluzka 3/4 Orsay - około 50 zł
Futerko Primark - 16 funtów - 80 zł
Granatowe rurki bazarek - 60 zł
Kremowe Emu Biedronka - 30 zł

I właśnie co do Emu mam pewne spostrzeżenie. Dwa lata temu kupiłam czarne w normalnym angielskim sklepie. Szurałam piętą po asfalcie po MIESIĄCU chodzenia. Tej jesieni zakupiłam takie same buty w naszej polskiej BIEDRONCE. Chodzę w nich od 4 miesięcy i nie stało się z nimi nic, a nic. Na dodatek. Jedna z nauczycielek hiszpańskiego z mojego gimnazjum ma oryginalne EMU. Rozmawiałam z nią i mówiła, że po dwóch miesiącach, mimo ceny stało się z nimi to co ze zwykłymi za 50 zł.. Tego nie rozumiem i stąd pytanie do Was. Macie Emu ? Oryginalne czy nie ? Ile zapłaciłyście ? Ile użytkujecie ? W jakim są stanie ?

4 komentarze:

  1. ja takie buty kupiłam dwa lata temu w H&M i do tej pory są w dobrym stanie :D
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jakiej cenie były ? No czyli się sprawdza, że nawet czasem oryginał jest szajsem ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)