poniedziałek, 13 lutego 2012

Outfit

Na początek notka. Tak więc. Myślałam, że będzie gorzej, szczególnie po tej ZUPEŁNIE nie przespanej nocy.. Ale nie było źle ! Szydera leciała cały czas więc dało się wytrzymać. Po szkole poszłam z przyjaciółką i przyjacielem do fryzjera. Debatowaliśmy całą drogę. Ciągle tylko słyszałam " NIE , NIE RÓB PRZEDZIAŁKA NA ŚRODKU ", a jednak. Zrobiłam ;) I jestem cholernie zadowolona ! Oni już po stwierdzili " Jejkuuuu jak ślicznie " haa ;)
Teraz outfit:
 Tak sweterek, o którym Wam mówiłam wygląda. Jest prze cudowny. Można go również nosić tak jak jest zaprezentowany na drugim zdjęciu. Podoba się Wam ? ;)
 Na sobie mam:
Legginsy Orsay - 80 zł
Top Primark - 2 funty - 10 zł
Sweter Camaieu - 59 zł

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)