środa, 22 lutego 2012

Prezenty, prezenty.

Tak właśnie poszukiwanie prezentu 18stkowego dla mojego chłopaka uważam za rozpoczęte ! Na pierwszy ogień poszły wszystkie t-shirty nike, puma itp., bo w końcu do jego kochanych dresików na pewno by pasowały. Później stwierdziłam, że kupię mu oryginalny sweterek Pierre Cardin, a do tego jakiś perfum np.. Hugo Boss lub Calvin Klei albo David Beckham. Rozmawiałam już z tatusiem i obiecał kupić coś fajnego ( koszulkę, sweterek ). Chciałam koszulę taką cudowną z Hugo Bossa, w której się zakochałam, ale nie znam rozmiaru kołnierzyka. Rozmowa z tatą wyglądała tak:
" Tato, ale nie znam rozmiaru z koszulą będzie gorzej. "
" To zapytaj albo popatrz jakoś. "
" Ale jak ? Mam mu odchylić koszulę i sprawdzić ? Przecież się skapnie ! "
" To jak śpicie ze sobą nie ściąga koszulki ? Nie wiem jak Wy to tam.., ale jak będzie spał to zobacz. "
ŚMIECH.
O jaa. Kocham moich rodziców, naprawdę.
Macie jakieś pomysły na prezent na 18stkę dla lubego ? Czy jakiś drogi perfum + oryginalna koszulka bądź sweterek będzie dobry ? 
Słodkich snów. ;)
A na dole wklejam zdjęcia:

1 komentarz:

  1. ja niestety nie pomogę, sama zawsze mam problem co mogę komuś kupić.A z tych zestawów najbardziej podoba mi się 3 sweter

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)