czwartek, 9 lutego 2012

Róż ? Why not ?

Jak wiadomo kolor różowy często kojarzony jest albo z "plastik fantasik", albo z małymi dzieciaczkami, a ja udowodnię Wam dziś, że róż także można fajnie skompletować w zwykłym, codziennym ubraniu. No to jazda !
Dokładnie to cudeńki wpadło do mojej szafy na wakacjach. W połączeniu ze zwykłym czarnym topem i czarnymi grubymi rajstopami wygląda nieziemsko ! Zakupiłam ją w Primarku, firma Atmosphere. Zapłaciłam 5 funtów co w przeliczeniu daje 25 zł ! 

Śliczne cudowne szorty Mohito. Dostałam je w prezencie w maju. Biała zwiewna bluzka wsadzona do środka wygląda genialnie. Cena : około 70 zł.
Różowe dodatki ? Jak najbardziej tak ! Tej torebki nie mam w swoim posiadaniu, ale jest tak cudowna, że aż uśmiech ciśnie się na twarz.
Koloru dokładnie nie widać, ale jest to pudrowy odcień różu. Płaczę za nią strasznie, bo rozmiar 34 spadał ze mnie. Dosłownie spadał, a szkoda, bo jest śliczna. 

Wkrótce jakiś outifit lub notka. Póki co idę się zbierać i czekam na "brata". Buziaki !

P.S.
A Wy lubicie bądź nosicie ubrania w kolorze różowym ? Z jakimi połączeniami najczęściej się sprawdzają ?




10 komentarzy:

  1. pierwsza spódniczka-cudeńko :D Najczęściej róże łączę z bielą, bardzo klasycznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo stylowo !
      A spódniczka racja jest genialna i w świetnej cenie, bo w Polsce 80 zł !

      Usuń
  2. śliczne ciuszki ;*
    ja noszę różową bluzkę w połączeniu z jeansami ( zazwyczaj )
    fajny blog - obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;*
      Zwyczajnie, ale także z wyczuciem stylu. Do jeansów zwykle pasuje wszystko ;)

      Usuń
  3. Nowy rozdział u mnie, zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne wszystkie ciuszki :)
    Ja nie za bardzo noszę różowe ubrania, chociaż i czasem się zdarza.
    Świetny blog, obserwuje i pozdrawiam! ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;)
      Wpadnę na pewno ;)

      Usuń
  5. Hej dzięki za komentarz na moim blogu My Drawing Wordl:D
    Twój blog bardzo mi się podoba świetne ciuszki i dodatki...XDD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)