wtorek, 7 lutego 2012

Sale !

Cześć ! Ruszyłam dzisiaj w wir zakupów, wszędzie można zobaczyć wielkie napisy " SALE " oznaczające wyprzedaże. Ja pokażę Wam mój dzisiejszy outfit oraz kilka rzeczy, które każda z nas powinna mieć w szafie. Zaczynamy !







 Mój dzisiejszy outfit:
 Sweterek Mohito około 70 zł
Spodnie New Look około 100 zł
Buty Parada około 120 zł
Zegarek prezent z Paryża

 Wyjściowy outfit:
Płaszczyk kupiony w lokalnym sklepie 150 zł
Spodnie New Look około 100 zł
Buty Parada około 120 zł
Torebka podkradziona mamie około 100 zł
Rękawiczki z Zakopanego 30 zł
Szalik Orsay 40 zł

 
Sweterek, który kupię na pewno ( zastanawiam się jeszcze nad kolorem )
Camaieu PRZECENA 59 zł

Sweterek, który jest propozycją dla mojej mamuśki
Na zdjęciu nie widać, ale jest grubo pleciony <3
Camaieu PRZECENA 59 zł

Bluzka, która pasuje prawie do wszystkiego.
Zakupiona przez moją kuzynkę.
Camaieu 34.99 zł

Mam jeszcze dla Was link do świetnych szortów.
Orsay - 20 zł ( !!!! )

W tej notce to już wszystko, ale jeśli, któraś z Was zrobiła zakup roku, czekam na link !
Pozdrowienia, Autorka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)