środa, 8 lutego 2012

Statystyka

Liczba odwiedzin rośnie co mnie bardzo cieszy, a uśmiech na mojej twarzy wywołało kilkoro osób, a dokładnie 1 z Niemiec, a 3 z Ukrainy. Mimo, że przypadkiem tu natrafiliście to bardzo dziękuję haha. Tak czy siak fajnie, że komentujecie, obserwujecie i wchodzicie coś nareszcie się tu dzieje. Ja postaram się pisać jak najczęściej, a jeśli chcielibyście o coś mnie zapytać czy może poradzić się albo po prostu pogadać zostawcie po sobie ślad na blogu pod wpisem bądź piszcie na mojego e-maila. 
Pozdrawiam, Autorka ;)

2 komentarze:

  1. dokładnie, nic tak nie cieszy jak widok rosnącej statystyki :D tym bardziej jak ktoś tu jest nowy.
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja zdecydowanie się cieszę ;)
      dzięki za odwiedzanie bloga ;*

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)