niedziela, 12 lutego 2012

Twarz.

Aby zrobić siebie na bóstwo przede wszystkim trzeba ogarnąć twarz. Podkład, puder czy inne make up'owe cudeńka oczywiście działają, ale niszczą też skórę ( co nie znaczy, że ich nie używam ). Oto kilka kosmetyków, które ją ratują:



Maseczka z ogórków, którą stosuję codziennie wieczorem. Oczyszcza twarz, likwiduje niedoskonałości. Polecam jak najbardziej. Cena: około 10 zł ( nie wiem dokładnie, ponieważ kupiłam w Anglii ) .




























Nawilżający żel do twarzy, który najlepiej nadaje się na noc. Ożywia skórę i tak jak poprzedni usuwa niedoskonałości. Jak najbardziej fajny, minusem jest zapach, który kojarzy mi się z fluoryzacją, ale trudno, jest warty !
Cena: około 15 zł ( również dokładnie nie wiem, bo kupiłam w Anglii ) .
























Pianka myjąca " Matowa perfekcja ". Używam jej od niedawna, ale jestem zachwycona, ma śliczny zapach i nadaje twarzy matowość. Bardzo tak ! Cena: 15 zł
































Oczyszczający żel myjący przeciwko wągrom. Ten stosuję co 3 dni. Ma szorstkie drobinki, które zapobiegają tym czarnym syfom jak i ogólnie oczyszczają skórę. Cena: 16 zł
































Tych magicznych perełek pozwalających mi utrzymać swoją twarz w dobrym stanie jest o wiele, wiele więcej jak np. toniki, żele usuwające makijaż czy kremy, ale jest tego zbyt dużo więc za jakiś czas dodam kolejną notkę dotyczącą ochrony skóry twarzy.
Używałyście, któregoś z tych kosmetyków ? Jakie opinie ?

2 komentarze:

  1. Nie używałam, ale chyba zacznę bo moje toniki nic nie pomagają. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej polecam, a jaki dokładnie problem ma Twoja twarz ? Sucha, błyszcząca, krostki czy wągry ?

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)