środa, 14 marca 2012

Bierzmowanie.

Hej, cieszę się, że dodaję już kolejną notkę, bo pasuje nadgonić tamte stracone dni. Dziś nic takiego, ale muszę się komuś wygadać. Dziwne rzeczy się ze mną dzieją, odkąd znajomi namówili mnie na jedną labę i to jakieś 2 miesiące temu to do tej pory jak wstaję rano myślę co zrobić żeby nie iść do szkoły. Najczęściej mówię mamie , że boli mnie brzuch albo coś w ten deseń, ale ile można. Tak jak dziś. Faktycznie było mi trochę niedobrze, ale do wytrzymania. Zostałam w domu. Z takim podejściem nigdy nie dostanę się do liceum, o którym marzę.
Muszę ogarnąć pytania do bierzmowania, mam ich grubo około 100. Egzamin już jutro, jeśli zdam to super, zawsze to jakiś plus, mam nadzieję, że Egzaminator zaśpi i nie przyjedzie, a jeśli już to zapyta tylko rzeczy, które umiem. Właśnie. Na imię wybrałam Julia. Wahałam się między Dianą i Darią jeszcze, ale stwierdziłam, że Julią zawsze chciałam być, a jeśli jest możliwość to czemu nie. 
Macie w tym roku bierzmowanie ? Jakie imię wybieracie ? Jak u Was z egzaminem ? 

4 komentarze:

  1. Julia! Wybierz imię Julia! Ono jest takie śliczne.. Ej, nie możesz olewać szkoły! Będziesz mieć dużo zaległości, a za niedługo koniec roku szkolnego. Będzie tyle wolnego i nawet nie zauważysz jak ten czas leci!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem i dzięki za szczerość, bo czegoś takiego było mi trzeba, zawsze obiecuję sobie, że będę chodziła i dostanę się do tego wymarzonego liceum, ale to się zobaczy.
      A Julia już wybrane ;)

      Usuń
  2. Fajne imię ;) Ja też mam w tym roku bierzmowanie, ale na szczęście nie mam tylu pytań, tylko muszę umieć mały katechizm i to co w zeszycie od religii mamy ;) A co do imienia, to chyba wybiorę Alicja...no ale jeszcze mogę zmienić w sumie ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)