sobota, 3 marca 2012

Outfit

Cześć Kochani. Przepraszam, że ostatnio okropnie Was zaniedbałam, postaram się to poprawić. Tak czy siak cieszę się niezmiernie z mojej statystyki, która wynosi już ponad 1000 wejść ! Jesteście cudowni. Tymczasem mam dla Was outifit. Nie tyle outifit, bo raczej chcę Wam przedstawić sweterek z Reserved. Pamiętacie, kilka wpisów temu dodałam szaro, różowo w paski z Reserved. Tej jest taki sam tylko z innymi kolorkami i też bardzo mi się podoba. Jest uniwersalny. W połączeniu ze zwykłymi dżinsami wygląda ciekawie. Zdjęcia:

 Sweterek Reserved - 49 zł
Jeansy New Yorker - 70 zł


Zapraszam Was na forum, którego jestem administratorem. Każdy znajdzie coś dla siebie. Świetna atmosfera, ludzie, tematy, porady. 
https://worldforteens.fora.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)