wtorek, 13 marca 2012

Outfit

Znowu Wam zaniedbuję, cholera noo ! Muszę się zaprzeć i oprócz tych outfitów czy recenzji wstawiać chociaż kilka zdań mojego pamiętnika. Ehh. Okej, dziś mam dla Was modny ostatnio zestaw w połączeniu ciuchów o kolorach dość pastelowych.



Na sobie mam:
Kurtka Yups - około 100 zł
Spodnie Orsay - 100 zł
Torbę Lonsdale - 20 funtów - ok. 100 zł
Buty Nike - 130 zł
Szalik z gazety ! - 10 zł
Rękawiczki Primark - 2 funty - 10 zł

Co ciekawe. Kurtki nie znajdziecie w sklepach na pewno, ponieważ została kupiona .. 4 lata temu ! Okropnie mi się wtedy nie podobała i nie chodziłam w niej. Dzisiaj wyciągnęłam ją z szafy i stwierdziłam, że jest naprawdę modna. Oczywiście wszystkim się podobała, więc polecam Wam trzymać czasem niektóre rzeczy, bo moda wraca. ;)

6 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)