środa, 25 kwietnia 2012

Botki.

Hej słońca. Teraz troszkę dłuższa notka. Jestem właśnie świeżo po zakupie botków na stronie merg.pl . Zamówiłam sobie te:
http://www.merg.com.pl/product-pol-5761-BELLE-WOMEN-BOTKI-NA-KOTURNIE-1236C-P41.html
Są według mnie prześliczne, modne i praktyczne, bo koturn ułatwia nam chodzenie mimo dość sporej wielkości. Tak czy siak zobaczycie je na pewno w niejednej stylizacji. Mogę polecić Wam tą stronę. W prawej kolumnie znajduję się banner reklamujący ich. Wejdźcie, zamówcie, bądźcie zadowoleni. Tanie buty, ładny wygląd i mam nadzieję dobre wrażenie. Z niecierpliwością wyczekuję kuriera ! 
Oprócz tego wstawię Wam kilka moich zdjęć z jednej z sesji robionej lustrzanką Sony Alfa 350. Aparat niestety nie mój, ale mogę nim często operować, a tym bardziej prosić o nowe zdjęcia, ponieważ zakupiła go moja siostra cioteczna, która szkoli się w dziedzinie fotografii. 
Słoneczko ładnie przyświeca. Wybrałam się na krótki spacer i odwiedziłam moją dawną grupę taneczną. Nie mam jakiś wielkich sentymentów, bo wiele się zmieniło i to już nie to samo, a przede wszystkim mam wrażenie, że dziewczyny, które tam zostały nie mają świadomości jak ważny jest dla nich owy taniec. Przechodzę do zdjęć. 
Komentujcie i dziękuję za tak dużą statystykę ! 
Podsumowując przypomnę Wam jeszcze raz. WEJDŹCIE NA STRONĘ MERG.PL ( banner reklamujący w prawej kolumnie. )
Buziaki.








2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)