czwartek, 26 kwietnia 2012

Słoneczko.

Hej wszystkim. Na zewnątrz niesamowicie ciepło i słonecznie. Testy z języka angielskiego, mam nadzieję, że nie poszły mi źle. Później wybrałam się z przyjaciółką na lody i posiedziałyśmy w parku. Jest naprawdę ślicznie i wreszcie mam wszystkie stresy z głowy ! Chyba zrobię sobie jutro wolne od szkoły, a wieczorkiem ognisko. Dziś ubrałam się troszkę mniej odświętnie, ale nadal nie banalnie. Zdjęcia:
NA SOBIE MAM:
  • CZARNE TRAMPKI ATMOSPHERE - 2 FUNTY - 1O ZŁ
  • SZARE RURKI ORSAY - 100 ZŁ
  • BIAŁĄ BLUZKĘ 3/4 ORSAY - 60 ZŁ
  • CZARNĄ KURTKĘ INTERNACIONALE - 20 FUNTÓW - OK. 100 ZŁ
  • BRANSOLETKI: BIAŁE PEREŁKI OPIA - 1 FUNT - OK. 5 ZŁ
  • CHARMS  OK. 30 ZŁ
  • OKULARY Z MŁODOŚCI MOJE MAMY



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)