poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Sweterkowe szaleństwo cz. 1

Nie wiem czy wspominałam Wam, że jestem prawdziwym sweterkowym opętańcem. Mam ich grubo ponad 40. Będę wstawiać zdjęcia, co zwiększy liczbę notek na blogu. Juhu, nareszcie się ogarnęłam i będę z Wami częściej. To zaczynamy.


CZARNY SWETEREK W BIAŁE GROCHY
BAY
CENY NIE ZNAM.

SZARY WEŁNIANY SWETEREK Z CZARNĄ KOKARDĄ
MOHITO
70 ZŁ

SZARY, DŁUGI SWETER
MOHITO
79 ZŁ

SZARY SWETEREK Z KOKARDKAMI NA KIESZENIACH
NEW LOOK
12 FUNTÓW - OK. 60 ZŁ

KLASYCZNY, SZARY SWETEREK
NO NAME
40 ZŁ

4 komentarze:

  1. ja też jestem ogromną fanką swetrów! szczególnie tych oversizowych :D
    pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to coś nas łączy, swetrów mam masę !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)