środa, 25 kwietnia 2012

Sweterkowe szaleństwo cz.4

I kolejne sweterki. Wieczorkiem dodam outfit, nie z egzaminów, bo byłam ubrana podobnie jak wczoraj z lekkimi zmianami, ale za chwilę wychodzę i może ubiorę coś fajnego. 


SWETEREK W PASKI: RÓŻ, CZERŃ, SZARY
RESERVED
50 ZŁ

SWETEREK RÓŻOWY Z KOKARDKAMI
I THINK.. BY JERRY
130 ZŁ

GRANATOWY SWETEREK Z ZÓŁTYMI KIESZENIAMI
RESERVED
50 ZŁ

MORELOWY SWETEREK Z GUZIKAMI NA RĘKAWACH
CAMAIEU
60 ZŁ

SWETEREK W PASKI: CZERŃ, NIEBIESKI, MORSKI
RESERVED
50 ZŁ

4 komentarze:

  1. Fajne sweterki ;) Ostatni najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, przez przypadek znalazłam Waszego bloga szukając sweterka w internecie, tego z reserved w paski- szaro-różowo- czarne. Nie wiem, do której z Was należy to cudeńko, ale byłabym żywo zainteresowana jego kupnem. Miałam taki, ale niestety wpadł w niepowołane ręce i skończył w pralce w nie odpowiedniej temperaturze i da się go założyć co najwyżej lalce... więc jeśli stan jego jest dobry i pomyślicie o sprzedaży, to bym prosiła o kontakt: zosia89@interia.pl .
    a na zakończenie tylko dodam, że bardzo podoba mi się Wasz blog, naprawdę fajne komplety przedstawiacie :)
    pozdrawiam,
    Zosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweterek jest własnością Pauliny i niestety nie myśli ona o sprzedaży go, a przynajmniej w najbliższym czasie. Jeśli jednak się to zmieni to z pewnością poinformujemy Cię o tym Zosiu.
      Dziękujemy bardzo za komentarz !

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)