piątek, 11 maja 2012

Hand made.

Postanowiłam pobawić się dziś w hand made. Moje stare spodenki przeszły niezłą zmianę i mimo, że podobał mi się efekt końcowy, to stwierdziłam, że wolę stare wydanie i wszystko odprułam. Tak właśnie. No wiem, inteligencja ze mnie. Tak czy siak macie tu małą relację z tej przygody.
POCZĄTKOWY ( i właściwie końcowy ) WYGLĄD SPODENEK



POTRZEBNE BĘDĄ:
-NOŻYCZKI
-NITKA
-MNÓSTWO KOLOROWYCH GUZIKÓW

I SZYJEMY. PIERWSZY RZĄDEK.

JEDNA STRONA JEST.

EFEKT KOŃCOWY.

KOLOROWO. 


DRUGA STRONA.


I VOILA !


Co sądzicie ? Ja ostatecznie zrezygnowałam i odprułam wszystkie guziczki.
Robiłyście kiedyś hand made na swoich starych rzeczach ? Jak efekt ?
Buziaki !

4 komentarze:

  1. Fajnie wygląda z guzikami i bez też ;) Ja tylko wbijałam ćwieki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze obcinam stare spodnie, dzięki czemu mam mnóstwo szortów ^^
    Aktualnie zabieram się za galaxy i flagę USA na spodenkach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)