poniedziałek, 21 maja 2012

Outfit

Uwielbiam tą pogodę ! Jest tak cudownie ( szczególnie z tym, że teraz coraz częściej będę kończyć szkołę koło godziny 12 ! ), że człowiek jest napakowany po brzegi pozytywną energią. Jedyne co mnie nie cieszy to ciągłe poprawianie ocen i zero wolnego czasu byleby tylko wyciągnąć na świadectwo z paskiem. Właśnie czeka mnie przepisywanie zeszytu + 3 lekcji + nauka na jutrzejszą kartkówkę. Zaraz wyciągam kocyk i niestety książki i będę robić pożyteczne z przyjemnym czyli uczyć się, przy okazji wpajając w siebie mnóstwo witaminy D. TAAAAAK. A dla Was mój dzisiejszy pastelowy outfit.
KOMENTUJCIE PROSZĘ WAS. DAJCIE MI TĄ MOTYWACJĘ.



na sobie mam:
biało-czarno-szare trampki DEEP - 10 funtów - ok. 50 zł
łososiowej rurki Pull&Bear - 80 zł
musztardowa ( w rzeczywistości ) torba no name - 120 zł
miętowy sweterek PILOT - 8 funtów - ok. 40 zł
bransoletki perełki pudrowy róż OPIA - 1 funt - ok. 5 zł

2 komentarze:

  1. Ślicznie...życzę powodzenia mam nadzieję że uda ci się zapracować na ten czerwony pasek ;D
    Zakochałam się w twoich stylizacjach :D
    Ale jak na razie to czekam na następną notkę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję również mam nadzieję, że zdołam wyciągnąć średnią. Dzięki bardzo za miłe słowa a nowa notka a outfitem już popołudniu :*

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)