wtorek, 22 maja 2012

Outfit

Witam Was w to cudownie słoneczne popołudnie. Uwielbiam kończyć lekcje wcześniej. Za chwilę wybieram się na pewne zebranie, ale jeszcze przed tym dodam mój dzisiejszy ( banalny ) outfit. Marzę o wylegiwaniu się na słońcu, ale niestety dziś raczej dane mi będzie malowanie transparentu o naszym ukochanym Lee Richardsonie na stadionie. I tak będzie dobrze, musi być ! 
Przypominam Wam o ankiecie, którą stworzyłam ( po prawej stronie -> ). Klikajcie co wg Was powinnam zmienić na blogu. Piszcie do mnie w komentarzach oraz e-mailu, chętnie odpowiem na wszystkie Wasze pytania.
Buziaki.



dwie srebrne kuleczki i kolczyki różyczki camaieu




serduszka: od chrzestnej i chłopaka i krzyżyk






Na sobie mam:
balerinki Mohito - 89 zł
rurki New Yorker - 80 zł
top Primark - 2 funty - ok. 10 zł
sweterek Primark - 6 funtów - 30 zł
bransoletki opia - 1 funt - ok. 5 zł
łańcuszek z serduszkami i krzyżykiem
kolczyki : srebrne kuleczki, różyczki Camaieu - 25 zł
okulary mojej namy

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)