środa, 23 maja 2012

Outfit

Ostatnio mam bardzo zabiegane dni. A tak w ogóle to hej ! Wczoraj z zamiarem półgodzinnego zebrania wybrałam się na stadion, ale okazało się, że jednak zejdzie nam "troszkę dłużej" więc wróciłam do domu po prawie trzech godzinach i później spotkałam się z Moim pysiem ;). Dzisiaj wyszłam ze szkoły o 11.30, a o 12.00 dostałam już na stadionie pędzel, farbę i "kuwetkę" i jazda ! Show must go on. Jestem padnięta. Jest gorąco i duszno, transparenty w miarę się trzymają i oby nic ich nie zniszczyło. Jutrzejszy dzień raczej też wypełniony będzie pomocą w Klubie Kibica. Zrobię zdjęcia i zobaczycie jakie arcydzieła tworzymy na oprawę meczu ;). Mój wczorajszy popołudniowy outfit:




na sobie mam:
balerinki Mohito - 89 zł
szare rurki Orsay - 100 zł
pomarańczowy top primark - 2 funty - ok. 10 zł
biały kardigan h&m - 59 zł
granatowa torebka sh - 16 zł
perłowe bransoletki opia - 1 funt - ok. 5 zł
pudrowo różowe kolczyki różyczki camaieu - 25 zł


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)