piątek, 25 maja 2012

Outfit

Eh, pogoda się zepsuła mimo całkiem grubego sweterka, który na sobie miałam lekko zmarzłam. Moje buty robiły oszałamiający efekt w drodze do i ze szkoły. Ludzie patrzyli na nie tak jakby były z kosmosu. Jak ja je kocham *.* Konkurs z angielskiego okazał się nie taki straszny, ale mój stoicki spokój minął z chwilą wejścia do sali na lekcję fizyki, z której pisałam kartkówkę. Tak czy siak, szybko skończone lekcje, dzień mamy załatwiony teraz tylko leniuchować z Moimi i będzie okej. 



na sobie mam:
botki merg.pl 119 zł -
http://www.merg.com.pl/product-pol-5761-BELLE-WOMEN-BOTKI-NA-KOTURNIE-1236C-P41.html
czarne spodnie Mohito - 140 zł
musztardowa torba no name - 100 zł
brązowy sweterek primark - 10 funtów - ok. 50 zł
kremowy podkoszulek primark - 2 funty - ok. 10 zł
bransoletka z przywieszką serduszka - znaleziona

10 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)