środa, 30 maja 2012

Outfit

Hej ludzie. Zakręcony dzień. Poszłam do szkoły z zamiarem zostania na wszystkie lekcje i właściwie tak się stało z małym szczegółem. Dziś odbywają się w Rzeszowie III Dni Innowacji w Millenium Hall i musiałam siedzieć tam od 12-14 z całą szkołą. I tak oczywiście chodziłyśmy po sklepach i wgl. pewne sytuacje utwierdziły mnie w przekonaniu, że ludzie mają ostro nasrane w głowach, że tak delikatnie powiem. Dla Was outfit:





na sobie mam:
czarne trampki Primark - 2 funty - ok. 10 zł
łososiowe rurki Pull&Bear - 79 zł
musztardowa torba no name - 100 zł
prześwitująca bluzka 3/4 orsay - 49 zł
kurtka dżinsowa Tk maxx - 16 funtów - ok. 80 zł
białe perełki opia - 1 funt - ok. 5 zł
łańcuszek z serduszkami i krzyżykiem

4 komentarze:

  1. Swietny kolor spodni!

    Zapraszam do rozdania!
    http://miskablog.blogspot.co.uk/2012/05/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam taki łososiowo-pomarańczowy ;)

      Usuń
  2. udany outfit:) kurtka i spodnie zdecydowany faworyt :) pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)