czwartek, 24 maja 2012

Piosenka na dziś.

Muzyka jest nieoderwaną częścią naszego życia. Piosenki często siedzą nam w głowach lub mają w sobie to coś, co pasuje do naszego aktualnego dnia. Żeby urozmaicić trochę bloga będę od czasu do czasu wstawiać coś w rodzaju " Piosenki na dziś ". Moją taką piosenką jest Ira - Nie daj mi odejść. Przez pewien moment dzisiejszego dnia kojarzyła mi się strasznie źle, jednak zmieniłam zdanie. Jest piękna i sens słów jest tak niebanalnie trafiający w serce, że warto jej słuchać. 
dziękuję Ci za wszystko, że ciągle jesteś przy mnie, że wybaczasz, starasz się i kochasz. będzie dobrze, zobaczysz. a ta piosenka.. z dedykacją dla Ciebie kochanie.
Gdzie twój beztroski śmiech 
I spokój o każdy nasz dzień 
Gdzie takie szczęście do łez 
Ciągle pytasz bo myślisz,że wiem 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)