sobota, 16 czerwca 2012

Dziś.

Hej. Skończyłam w miarę szybko sprzątać i ogarniać, obiad właśnie się gotuje, a ja wstawiam Wam zdjęcia mojego małego Skarbka. Liwka ma 10 miesięcy i jestem jej mamą chrzestną. Robiłam jej dzisiaj zdjęcia, które wyszły genialne, co z resztą sami zaraz zobaczycie + mały dodatek czyli mój pies Lusia - pinczer/ratlerek. 
W planach mam dzisiaj wyciągnąć leżak i uczyć się lektur na poniedziałkowe zdawanie. Życzcie mi powodzenia i trzymajcie kciuki.
Kibicujmy dzisiaj naszym, musimy wygrać ten mecz !!





6 komentarzy:

  1. Urocza dziewczynka :) słodki piesek ;) Pewnie, że kibicujemy naszym :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam do czytania i komentowania mojego bloga.
    Piszę na nim historię.
    O czym ?
    Dowiesz się czytając ;)
    Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)