poniedziałek, 11 czerwca 2012

Merg.pl

Z powodu niesamowitych nudów przeglądam właśnie znaną mi już stronę z obuwiem merg.pl . Jest to internetowy sklep z butami, sprawdzony przeze mnie samą. 
Tu link botków: http://www.merg.com.pl/product-pol-5761-BELLE-WOMEN-BOTKI-NA-KOTURNIE-1236C-P41.html
Tu link do outfitu z nimi: http://meduzencja.blogspot.com/2012/05/botki.html

Jestem pozytywnie zaskoczona nowościami jakie pojawiły się na stronie oraz ceną. Przeanalizujmy moje top:
Balerinki:
Jestem ich zdecydowaną fanką. Gumowe balerinki świetnie się prezentują w tym sezonie ! A ich cena to .. jedyne 29 zł.
Botki:
Lity to nieustanny hit. Noszą je znani ludzie. Te, tutaj solidnie wykończone w cenie 169 zł.
Botki II:
Mój faworyt wszech czasów. Jestem szczęśliwą posiadaczką tych 14 cm botków i niezmiernie się cieszę z ich kupna. 119 zł.
Czółenka:
Świetne, wyraźne kolory, wysoka platforma i szpilka = cudeńko. Są tak śliczne, że mi osobiście zapiera dech w piersi. Ich cena to 159 zł.
Czółenka II:
Słomkowy koturn w sklepach widnieje już drugi sezon. Ja nie mogę dobrać odpowiedniego wiązania, a ten paseczek
 wydaje się być naprawdę fajny. Są słodkie. Kosztują jedyne 68 zł !
Czółenka III:
Klasyka od zawsze na zawsze. Piękny mleczny kolor. Naprawdę warte swojej ceny czyli  jedynie 89 zł !
Koturny:
Moja mama dosłownie oszalała na ich punkcie i jest prawie przekonana do zakupu. nie dość, że karmelowe, na koturnie, z platformą to jeszcze ta dwu kolorowa słomka ! Ich koszt to 79 zł.
Kozaki:
Być może lato to nienajlepszy okres do kupna kozaków, ale wtedy możemy upolować największe przeceny. Te kremowe muszkieterki z pewnością będą Wam służyć, a ich cena wynosi tylko 70 zł.
Lordsy:
Powoli, ale odważnym krokiem weszły i opanowały świat mody. Idealnie pasują do np. cygaretek. Te za jedyne 69 zł.
Mukluki:
Kto z nas nie miał w swoim posiadaniu mukluków czyli tzw. śniegowców ? Spotkałam rewelacyjny kolor, ale możecie wybrać zupełnie inny w cenie jedynych 59 zł.
Platformy:
Błyszczące, wysokie platformy to naprawdę odważny krok. Na imprezę czy jakieś inne szykowne wyjście nadadzą się idealnie ! Można je zakupić za 110 zł.
Rzymianki:
Świetnie się nadają na porę letnią. W różnych opcjach kolorystycznych można je zamówić za uwaga, uwaga 35 zł !
Sandałki:
Sandałki po długiej nieobecności wróciły do nas z mocnym przytupem. Te tutaj z niestandardowym klockiem możemy zdobyć za kwotę 129 zł w różnych opcjach kolorystycznych.
Sandałki II:
Spokojnie. Bardzo wysoki koturn reguluje równie wysoka platforma. Są wygodne i nie czuć tych  .. 15 cm ! Kosztują 129 zł.
Tenisówki:
Klasyczne trampki. Bardzo przydatne, wygodne i ciągle dobrze się prezentują. Możecie je dostać za 40 zł.
Szpilki:
Kremowe botki na szpilce są niezawodne w czasie jesieni i warto się w nie zaopatrzyć. Te bardzo ładne na stronie  kosztują 140 zł
Szpilki II:
Myślisz o zakupie pierwszych wysokich butów w swoim życiu ? Ja zaczęłam od mniej więcej takich, mają 12 cm w tym 2.5 cm platformy więc szpilka nie jest zbyt wysoka i da się w nich swobodnie chodzić. Kusza także ceną, która wynosi 50 zł !


Wiecie mniej więcej co ja chętnie zobaczyłabym w swoim zasobach. Firmę merg.pl mogę polecić Wam z czystym sumieniem, ponieważ sama jestem posiadaczką ich produktów i nie mam powodów do narzekania. Warto zaryzykować i skusić się na internetowy zakup obuwia, uwierzcie mi.
Co do poprzedniego wpisu, moja ukochana A. tak się nudziła, że postanowiła odwiedzić mojego bloga za co jej dziękuję, bo jest najlepszą osobą na świecie i bardzo ją kocham. 
Proszę Was komentujcie, bo statystyka nie jest mała, a jak widzę ciągle 0 komentarzy to nie jest to zbyt przyjemne dla blogera. Po prawej stronie macie ankietę, jeśli chcielibyście aby na meduzencji coś się zmieniło, wyraźcie swoje zdanie !
Proszę o komentarze. W razie chęci kontaktu mój e-mail:
paulina130@opoczta.pl
Wszystkich zainteresowanych konwersacją na temat bloga i nie tylko odsyłam tam, a Was jeszcze raz proszę o zrozumienie i moje starania i jakąkolwiek chęć wynagrodzenie mi tego i motywacji. 
Buziaki !

4 komentarze:

  1. Fajne buty, może kiedyś zamówię coś na tej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście sprawdzałam także polecam, a wybór mają całkiem ciekawy ;)

      Usuń
  2. Hmm... zastanawiam się nad jakimiś butami na lato, więc myślę, że kiedyś skorzystam z tej strony :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)