poniedziałek, 18 czerwca 2012

Nowości.



Nowe okulary firmy COTY, które dostałam od koleżanki.



Chmurki.


Lusia. <3



Bransoletka, o której Wam wspominałam. Dostałam ją na urodziny od chrzestnej. 
Hej. Dzisiejsza szkoła była męczarnią i tak niestety pozostanie do.. czwartku ? Chyba tak. Później planuję rozpocząć wakacje, a co ! Póki co poprawiam oceny, uczę się, a dzisiejszą upalną pogodę w pełni do tego wykorzystałam. Kocyk, książki, notatki + .. aparat. Uwieczniłam dla Was kilka ciekawych ujęć. Miałam fajny outfit, ale czuję się jak placek i nawet nie chce mi się znów go ubierać więc zdjęcie zestawu dostaniecie dopiero jutro. Chyba, że nagle przybędą do mnie chęci. 
Dziś dużo zdjęć. Byłam wczoraj na meczu mojej ukochanej Stali. Żużlowe derby południa niestety przegrane niewielką liczbą punktów, ale mówi się trudno i tak jestem dumna z zawodników i z kibiców, którzy coraz chętniej się udzielają. 
Flagi Żurawi ! 

Transparent ;)

"Dziękuję Ci Boże, że nie urodziłem się w tarnowie" oraz ukradziony transparent z buczolandu. TAK TYLKO W TARNOWIE hahahah. 

"Ryszard K. klubowych pieniędzy złodziej tym zajmuje się na co dzień. "

Biało-niebieskie balony.

Czy Ty Dawid zapomniałeś, że się u nas wychowałeś ? :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)