środa, 13 czerwca 2012

Outfit

Hej. Cieszy mnie to, że zaczynacie się udzielać aktywniej w postaci komentarzy, naprawdę wielkie dzięki ! Czas poprawek niesamowicie męczy, ciągła nauka i zdawanie byleby dociągnąć do paska. Mam nadzieję, że mi się uda. Jest trochę komplikacji, ale muszę dać z siebie wszystko. Pokazać na co mnie stać.
Po wczorajszym meczu z Rosją serce mi urosło, naprawdę. Mimo, że sama w piżamie i z musli na kolację to bardzo fajnie mi się oglądało. 
A dla Was outfit, w którym główne skrzypce grają odcienie szarości.






na sobie mam:
czarne trampki primark - 2 funty - ok. 10 zł
szare rurki orsay - 100 zł
szary sweterek mohito - 89 zł
różowy płaszczyk new look - 20 funtów - ok. 100 zł
torebka sh - 16 zł
czapka primark - 1 funt - ok. 5 zł
bransoletki opia 1 funt - ok. 5 zł

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)