piątek, 15 czerwca 2012

Outfit

Jestem z siebie dumna, bo zdałam niemiecki na 4, wczorajszą kartkówkę z angielskiego na 4 co przybliża mnie do końcowej 5 oraz sprawdzian z fizyki napisałam raczej dobrze. 
Opiekowałam się dziś po szkole moją kochaną Liwką, której jestem chrzestną. Ma 10 miesięcy i szczerze przyznam, że świetnie sobie radziłam, a maluch był zadowolony.
Dostałam od chrzestnej ( mamy Liwii ) prześliczną bransoletkę już jako prezent urodzinowy ( 28. czerwca ), zdjęcia drobiazgu otrzymacie później. 
Mam dla Was mój dzisiejszy outfit z morelowym topem w roli głównej. Dostałam go na dzień dziecka również od chrzestnej. Idę gotować obiadek, bo później widzę się z chłopakiem.
Buziaki !




na sobie mam:
czarne trampki primark - 6 funtów - ok. 30 zł
jasne rurki new yorker -  80 zł
morelowy top h&m - 30 zł
szary sweterek mohito - 89 zł
bransoletki opia - 1 funt - ok. 5 zł
granatowa torebka sh - 16 zł
łańcuszek



4 komentarze:

  1. Śliczny sweterek i top w ładnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małe dzieci są słodkie :) Fajny outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, racja, ale jak dodam jej zdjęcia na bloga to oszalejecie Jest taka słodka ! dzięki ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)