niedziela, 24 czerwca 2012

Outfit

Cześć. Miałam dziś bardzo udany dzień. Zdołałam namówić mamę na miętową bluzkę z tym takim słodkim czarnym kołnierzykiem z Mohito za 90 zł. Jest cudowna ! Za niedługo outfit z nią w roli głównej, a tymczasem dziś dla Was zdjęcia mojego dzisiejszego zestawu. Bluzkę zakupioną w tamtym roku w kolorze brązu połączoną z czarnymi paskami i rękawami stojącymi z koronki dopełniłam szarymi rurkami, czarnymi szpilkami i czarną błyszczącą torebką. Jak Wam się podoba efekt ?




Na sobie mam:
czarne szpilki Deichmann - 79 zł
szare rurki orsay - 100 zł
brązowo-czarna bluzka mohito - 79 zł
czarna świecąca torebka no name - nie znam ceny z lat młodości mamy
czarna bransoletka PAULA - allegro - 15 zł



2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)