wtorek, 5 czerwca 2012

Short's.

Hej. Moja choroba niestety trwa i nie mam nawet siły wstawić zdjęć jakiegokolwiek outfitu, ale z notki nie zrezygnuję. 
Co do wczoraj. Obchodziłam z chłopakiem naszą pierwszą, wspólną pół rocznicę ! Strasznie się z tego powodu cieszę i mam nadzieję na jeszcze wiele, wiele, wiele takich.
A teraz przejdźmy do sedna sprawy. Wyobrażacie sobie te szorty w jakimś outficie ? W rzeczywistości są neonowe, coś jak.. świetlówki. Dół jest postrzępiony, a w zestawie z czymś jasnym lub pastelowym wyglądają nieziemsko ! 
Tak, tak. To mój nowy nabytek. Sklep Orsay, cena 89.95. Serdecznie polecam, są jeszcze w kolorze łososiowym, a Wy wypatrujcie już wkrótce outfitu z nimi.
Buziaki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)