czwartek, 28 czerwca 2012

Urodziny.

Hej. Obchodzę dziś swoje słit sikstin. A tak na serio 16. urodziny. 
Otaczają mnie cudowni ludzie, których za nic w świecie nie oddałabym poczynając od rodziny przez chłopaka, a kończąc na przyjaciołach. Opowiem Wam mój dzisiejszy szalony dzień. 
Rano wybrałam się z tatą i kolegą na małe zakupy, które trwały .. 4 godziny. Byłam strasznie markotna, smutna. Przygnębiona po prostu. Nie cieszyły mnie urodziny, miałam wrażenie, że nikt jakoś specjalnie nie będzie pamiętać. Ekipa ( tata i M. ) próbowali mnie pocieszyć i ciągle proponowali jakieś plany urodzinowe.  Po jakimś dłuższym czasie zadzwoniła mama, że musimy wracać do domu, chciała tatę więc nie wtrącałam nosa w nie swoje sprawy. Weszliśmy do domu, mama spała po trzeciej zmianie. Tata poprosił żebym poszła sprawdzić numer swojej drukarki, poszłam do pokoju, otwieram drzwi, a tam ? A tam Tomek - mój chłopak wraz z Anią, Paulą i Kornelem. Obrzucili mnie balonami, śpiewając przy tym sto lat. Ja się popłakałam. Naprawdę, takich urodzin jeszcze nie obchodziłam. Jedne z najlepszych w moim życiu. 
Dostałam przecudowną sukienkę od nich, perfum od kuzyna i kasę od rodziców i chrzestnej. I jakbym mogła zapomnieć.. obiecane lody od M. ! 
Jutro zakończenie roku. Wielki płacz z powodu opuszczenia gimnazjum. Nie spotkam już tych ludzi na lekcji, nie będzie już tego śmiania, tych kłótni, niezorganizowania i zgrzytów. Nie będzie już wokół mnie tych twarzy. Pozostaną tylko wspomnienia, najlepsze wspomnienia, których nikt mi nie odbierze. 
Dzięki Wam wszystkim, za te trzy lata. Mimo, że na wielu się zawiodłam, to tyle życia ile nauczyło mnie gimnazjum nie było w stanie nauczyć mnie co innego. Dziękuję. 
Jutro punkt 21. wyjazd na Chorwację. Zawitam do Was 9 lipca. 
Trzymajcie się kochani, życzę Wam udanego zakończenia roku i początku wakacji. 
Buziaki !

2 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń ;) No i udanego wyjazdu ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)