wtorek, 12 czerwca 2012

Wygląd.

Wchodząc na mojego bloga ciągle miałam wrażenie zbyt dużej cukierkowatości w jego wyglądzie. Postawiłam na radykalną zdanie i mój nowy szablon wygląda właśnie tak. Podoba Wam się ? Chcę Wam dogodzić, bo nie mam pojęcia, dlaczego dziennie odwiedza go około 60 osób, a nikt, zupełnie nikt nie daje komentarzy do postów. Poświęćcie choć minutkę i jeśli coś Wam się podoba lub nie - wyraźcie to !
Ja się właśnie zabieram za naukę chemii i angielskiego, mam dla Was outfit, ale to wieczorem.

9 komentarzy:

  1. wygląd świetny ;)ten kolor ♥
    ja bym tylko powiększyła zdjęcie na nagłówku, albo zrobiła jakiś napis w kolorystyce bloga jako zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za sugestię, przyznam, że pomyślę nad tym. :D

      Usuń
  2. Co prawda nie udało mi się zrobić tego co proponowałaś, ale zmieniłam ogólnie zdjęcie i mam nadzieję, że jest lepiej !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się wygląd bloga, śliczna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak szczerze, to wolałam poprzednią wersję, nie podoba mi się ta zieleń ... Ale za to blog fajny ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są gusta i guściki, ale dzięki za komentarz ! ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)