piątek, 29 czerwca 2012

Zakończenie roku szkolnego.

Z Anią.
Od lewej: K., Ania, Ja, P., K., K.
Ja i P.
Ja i K. 
Ja i K.

Hej. Tak jakoś zebrało mi się na jeszcze jeden post przed wyjazdem. Zakończenie roku, gimnazjum. Mam dla Was trochę zdjęć + galowy outfit. Powiem szczerze, że strasznie będę tęsknić za tymi ludźmi, bo byli niesamowici. Moja wychowawczyni otrzymała od nas na pożegnanie w prezencie wyjazd do SPA z przeróżnymi masażami. Czad. Idę się pakować, ogarniać. Wybierać, przepierać, przygotować. Tak. No to.. trzymajcie się ! 
Na sobie mam:
Czarne szpilki Janet D. Deichmann - 79 zł
Biała sukienka Stradivarius - 159 zł
Czarny Sweterek no name - 40 zł
Perełki białe Opia - 1 funt - ok. 5 zł
Czarna bransoletka PAULA - ok. 15 zł
Torebka świecąca no name - ceny nie znam

2 komentarze:

  1. Ładny ten chłopak na przedostatnim zdjęciu... <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)