wtorek, 31 lipca 2012

5000 za nami !

Cześć słońca ! Doczekałam się tej chwili, gdy przekroczyliście próg pięciu tysięcy wejść za co stokrotnie za DZIĘKUJĘ ! Jesteście najlepszymi ludźmi na świecie, bo chce Wam się wchodzić, czytać moje wypociny i oglądać zdjęcia, które dla Was przygotowałam. Dostaję od Was pozytywne komentarze, które są czymś w rodzaju wsparcia i motywacji do dalszego działania. 
Dziękuję za wszystkie odwiedziny, komentarze i e-maile. Proszę też Was o to co do tej pory robiliście czyli zostawianie po sobie pewnego rodzaju "śladu" w postaci komentarza. Naprawdę uwielbiam je czytać i sprawia mi to niezwykłą frajdę, a dla Was to kilka sekund przemyślenia i wystawienia opinii na dany temat. 
Specjalnie dla Was zrobiłam na Facebooku profil mojego bloga, ale o tym już wiecie. Będę wstawiała tam świeże powiadomienia o nowych wpisach i tak dalej. Zachęcam bardzo do polubienia ! 
http://www.facebook.com/meduzencja
Dzięki Wam za wszystko jeszcze raz, jesteście cudowni. Piszcie do mnie, a ja postaram się wynagrodzić to Wam fajnymi i ciekawymi wpisami. 
Buźka !

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)