poniedziałek, 23 lipca 2012

Dirty Princess

Na dobranoc otrzymujecie ode mnie kolejny look z pazurem. Lekka sukienka w kolorze kremowym połączona z "ciężkimi" butami od Jeffreya Campbella oraz z torbą Valentino i czarnymi rockowymi bransoletkami będzie świetnym połączeniem z mocnym makijażem.
A tak na chwilę obecną.. Co u mnie ? Przechodzę chwilę załamania i oczekuję bardzo pewnej rzeczy, której niestety nie widać nawet w moich marzeniach. Mam nadzieje, że wszystkie niejasności i zmartwienia rozwiążą się w ciągu najbliższych dni, bo nerwy mi nie pomagają.
Dziś mam zamiar wziąć gorącą kąpiel i w reszcie odpocząć od wszystkiego. Trochę luzu, pozytywnego myślenia powinno pomóc.
Dobrej nocy !


Dirty Princess


River Island winter white dress
$31 - riverisland.com

Valentino black bag
$1,645 - veryeickhoff.com

Spike jewelry
$18 - diva.net.au

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)