niedziela, 8 lipca 2012

Dzień 1 - Stinjan.

Hej. Chyba zrobię Wam rozbicie na poszczególne dni z moich wakacji w Chorwacji i Wenecji. Będziecie dostawać dużą porcję zdjęć, naprawdę fajnych zdjęć. Zwiedziłam wiele miejsc, wysp, plaż, miast. Będzie co pokazywać. Tymczasem jest niedziela, a u mnie A., która nocowała po koncercie Farnej. Dzisiejsze plany ? Właściwie nie wiem, pewnie jakieś leniuchowanie ewentualnie obiecane urodzinowe lody. 
A dla Was zdjęcia Z dnia pierwszego, który spędziłam na plaży w Stinjan. 








Na sobie mam:
Spodenki Hand Made no name
 Top Primark - 1 funt - ok. 5 zł
Torebka H&M - 59 zł
Kapelusz Mohito - 34.90 zł
Okulary no name - 25 zł
Bikini House - 69 zł
Buty do pływania Ocean Pacific - 5 funtów - ok. 25 zł

2 komentarze:

  1. Chorwacja jest piękna <3 Zazdroszczę fajnych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, zakochałam się w tym miejscu :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)