wtorek, 17 lipca 2012

Dzień czwarty - Wenecja.

Hej. Tak wiem, że obiecałam outfity, ale póki co nie wychodzę z domu. Jak nadarzy się jakaś okazja na super, świetne wystrojenie się to z pewnością dostaniecie zdjęcia. 
W życiu każdego z nas przychodzi taki dzień, być może chwila krótsza/dłuższa, ale jednak przychodzi, że czujemy się jak dzieci. A raczej chcemy poczuć się jak dawniej. Ja mam tak dzisiaj. Dlaczego ? Nieważne, ale wstałam i przesiedziałam cały dzień oglądając jakieś durne seriale na Disney Channel i wiecie ? Było mi z tym lżej. A teraz ze zdwojoną siłą mam zamiar stawiać czoła nowym rzeczom, trudnościom i tym lepszym chwilom. Będzie dobrze, przecież musi być. ;-)
Dla Was dzisiaj zdjęcia z Wenecji, którą jestem zauroczona. Mimo, że spędziłam tam jedynie kilka godzin to zakochałam się w tym mieście na dobre. Wąskie uliczki, kanały, gondole i atmosfera tego miejsca mnie zachwyca ilekroć patrzę na zdjęcia. Dlatego podzielę się dziś nimi z Wami:




















Na sobie mam:
Sandałki CCC - 69 zł
Spodenki Orsay - 59 zł
Top Primark - 2 funt - ok. 10 zł
Torebka sh - 16 zł
Bransoletki Opia - 1 funt - ok. 5 zł
Kapelusz Mohito - 34.99 zł
łańcuszek
okulary no name


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)