środa, 18 lipca 2012

Outfit

Hej. Tak długo wyczekiwany przez Was ( i mnie też ) outfit wreszcie trafia na bloga. Spięłam dupsko i pokazałam się światu, a to jak byłam ubrana uwieczniłam na zdjęciach, które będziecie mogli obejrzeć. Dziś zwyczajny dzień - nocka z A. i zapewne jakieś oglądanie filmów. Jutro na miasto i być może sesja więc kolejna porcja zdjęć. Przygotuję dla Was jeszcze, ale to później, spis przecen na mojej ukochanej stronie z butami merg.pl. Być może coś Was zainteresuje, a tymczasem zapraszam do oglądania!






Na sobie mam:
Botki Merg.pl - 99 zł
Jeansy New Look - 20 funtów - ok. 100 zł
Top Primark - 2 funty - ok. 10 zł
Sweterek Primark - 10 funtów - ok. 50 zł
Łańcuszek 
Bransoletka PAULA



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)