czwartek, 19 lipca 2012

Outfit

Hej ! Wzięłam się w garść i mam dla Was zdjęcia dzisiejszego outfitu z miętową bluzką Summer Sorbet by Mohito ! Jest cudowna i uwielbiam w niej wszystko. 
Dzisiejszy dzień spędziłam na aktywnym załatwianiu niektórych spraw, a później na zakupach. Natknęłam się na promocję tuszu do rzęs Eveline Big Volume Lash w Wispolu i kupiłam go za jedyne 11 złotych ! 
Właśnie siedzę i czytam informacje na temat domniemanych trąb powietrznych, które mają przejść dzisiaj nad moim Rzeszowem. Chrońcie się kto mooooożeeeeee ! ;-) . A tak poważnie to uważajcie na siebie. 








Na sobie mam:
Trampki Primark 
Spodnie Mohito
Bluzka Mohito
Bransoletka Paula
Łańcuszek
Torebka no name

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)