niedziela, 22 lipca 2012

Outfit

Cześć. Chwilę nieobecności wynagradzam Wam zdjęciami dzisiejszego outfitu z nową bluzką w roli głównej. Czerwony kolor w połączeniu z lekko zadziornymi rurkami, szpilkami i torebką tworzy fajny look z pazurem. Prześwitujące bluzki są teraz w modzie i mam nadzieję, że szybko z niej nie wyjdą ! 
A co u mnie ? Zwyczajnie. Dziś wybieram się na mecz żużlowy ze wspaniałymi ludźmi, jutro niestety pogrzeb, na którym będę żegnać kolegę z klasy, a reszta dni spędzona z przyjaciółmi i chłopakiem. Dostaniecie mam nadzieję jeszcze co najmniej kilka zestawów godnych uwagi. 
Pogoda nie dopisuje, ale miejmy nadzieję na pozytywne chwile, które rozświetlą nasze dni. 
Trzymajcie się, buziaczki !









Na sobie mam:
Szpilki CCC
Rurki New Look
Bluzka Mohito
Torebka no name
Bransoletki Opia

2 komentarze:

  1. Świetny outfit, uwielbiam bluzki z Mohito <3
    Dodałam cię do obserwowanych ;>

    xoxo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)