środa, 25 lipca 2012

Outfit

Hej. Tak sobie właśnie siedzę na dywanie z moim T. i zamulamy po emocjonującej grze w państwa i miasta z moją mamą ! Nie ma to jak wyrywać sobie kartki, dopisywać punkty i zmyślać różne nazwy. Ałaaaaaaaaaaa ! T. mnie bije po rękach, bo strzelam palcami. A właśnie, może wie ktoś z Was jak się tego oduczyć ?! 
Kupiłam dzisiaj czarny pękający lakier, puder i gąbeczkę do niego. Ogólnie sprzedałam podręczniki, a jutro wybieram się na małe zakupy i z tą lamą, która właśnie siedzi obok mnie będę robiła lasagne ! Może uda mi się jakieś zdjęcia porobić to się z Wami podzielę. 
Póki co macie mój outfit z dzisiaj. Nowe pomarańczowe spodnie 7/8 z Orsaya w połączeniu ze znaną Wam już bluzką również z Orsaya, czarnymi trampkami i karmelową torbą.








Na sobie mam:
trampki Primark
spodnie Orsay
bluzka Orsay
torebka no name
bransoletki opia
łańcuszek




PRZEPRASZAM, KOCHAM CIĘ <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)