poniedziałek, 30 lipca 2012

Outfit

Hej. Taki tam fajny dzień wycięty z wakacji. Siedzimy z T., jemy czipsy, a za chwile idziemy oglądać Skazanego na Bluesa ( <3 ) na TVP 2. Oglądajcie koniecznie, cudowny i głęboki film. 
Dla Was mój dzisiejszy outfit, a w roli głównej spodnie kupione rok temu w Anglii w sklepie Primark, bluzka, którą dostałam od mamy z Orsaya, różowy pasek i moje ukochane botki ze strony Merg.pl, których mój chłopak nie lubi tylko dlatego, że mają aż 14 cm wysokości. :D








Na sobie mam:
botki merg.pl
spodnie Primark
pasek Primark
Torebka no name
bluzka Orsay
Kurtka dżinsowa Tk Maxx
bransoletki: opia i paula
łańcuszek
mój chłopak na sobie ma:
psa
koszulkę JP

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)