wtorek, 31 lipca 2012

Outfit

Tak jak obiecałam mój dzisiejszy outfit jest trochę inny. Sportowa elegancja ? Chyba tak. Białe szorty w połączeniu z czarnym topem zawsze świetnie się sprawdzały, a z dodatkiem brązowego eleganckiego sweterka, czarnych szpilek, torebki i delikatnych bransoletek tworzy ciekawy look. 
Spędziłam pół dnia przez komputerem - to nie jest fajne ! Idę zaraz się ogarnąć, spotkać z T. i zmusić się do jakiejkolwiek aktywności.. może w postaci spaceru ? Czemu by nie. Chyba, że nadciągające ciemne chmury mi w tym przeszkodzą, ale oby nie. 
Jejku, roznosi mnie dzisiaj radość, bo jesteście niesamowici z tą oglądalnością, a moje serce krwawi, że już w piątek będę zmuszona zostawić Was na dwa tygodnie, ale mam nadzieję, że będziecie wyczekiwać nowych postów. 
Tymczasem koniec gadania, zachęcam do komentowania, polecania znajomym i polubienia mojej strony bloga na Facebooku !
http://www.facebook.com/meduzencja















Na sobie mam:
szpilki CCC
szorty Mohito
Top Primark
Sweterek Primark
Bransoletki Opia i Paula
Torebka no name
łańcuszek


6 komentarzy:

  1. Cudny ourfit <3 Świetny sweterek i ładne szorty, swoją drogą, poluję na takie, wiesz może, czy są jeszcze w Mohito?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem pewna, bo były w sporej przecenie z 99 zł na 59 zł i wątpię, że jeszcze są, ale wejdź tu: http://mohito.com/#/sklepy/Polska wpisz nazwę miasta i zadzwoń pod numer sklepu i zapytaj :) Mam nadzieję , że pomogłam i przy okazji dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ok, dzięki za linka, sprawdzę czy są, a w piątek jadę na zakupy, więc jeśli je znajdę, to kupię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)