poniedziałek, 9 lipca 2012

Pożegnanie po raz kolejny i dzień drugi na Chorwacji.

Cześć. Przykro mi o tym pisać, ale po raz kolejny przez jakiś tydzień może dwa nie otrzymacie ode mnie nowych postów, bo muszę oddać laptopa do naprawy. Najprawdopodobniej już dziś zabierze go kurier. Później będę Wam to wynagradzać aż do 8 sierpnia, bo wtedy znów wyjeżdżam na dwa tygodnie tym razem na Mazury. 
Dziwne, ale miałam więcej czasu na pisanie i dodawanie czegokolwiek w roku szkolnym niż teraz na wakacjach. Wszystko jest przeciwko temu, niestety. Dziś jeszcze otrzymacie ode mnie zdjęcia z drugiego dnia w Chorwacji, który spędziłam na plaży w Pramenturze. Najładniejszej moim zdaniem. 
Trzymajcie się ciepło i bawcie dobrze !
Buziaki.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)