niedziela, 29 lipca 2012

Przymierzaj.pl

Jestem w siódmym niebie. Nie tylko dlatego, że dziś poznali się rodzice moi i mojego chłopaka T., którzy się bardzo polubili, ale także dlatego, że szykuje mi się świetny wyjazd na Mazury. Będzie cudnie. 
Koleżanka poleciła mi genialną stronę. Lepszą niż Polyvore.com. Moją nową wybranką jest przymierzaj.pl, na której można wybrać modelkę i ciuchy z sieciówek dostępnych w Polsce takich jak Bershka, River Island czy moje ukochane Mohito. Zobaczcie mój pierwszy outfit i powiedzcie co sądzicie. 


Szpilki - stylowebuty.pl - 159 zł
Kamizelka - Bershka - 99.90 zł
Spodnie - Mohito - 149.99 zł
Torba Bershka - cena nieznana

polubcie !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)