piątek, 3 sierpnia 2012

Outfit & Goodbye

Cześć. Jak temat wpisu mówi dziś na blogu mój outfit i .. pożegnanie. O godzinie 4 nad ranem ( czy tam w nocy ) wyjeżdżam z chłopakiem, jego rodzicami i siostrą na Mazury na calutkie dwa tygodnie. Będziemy się wylegiwać w miejscowości Kłębowo, przy okazji może pojedziemy do Gdańska. 
Jestem już prawie spakowana, teraz tylko zrobić kilka rzeczy, załatwić niektóre sprawy, upiec muffinki na drogę i praktycznie tyle.
Mój dzisiejszy outfit składa się z trzech kolorów: białego, granatowego i ciemnego niebieskiego. Trochę w morskim stylu, ale musiałam ubrać wreszcie PO RAZ PIERWSZY tą spódniczkę ! Mam ją od roku i jakoś nie było okazji. Albo chęci. Tak czy siak wygląda ciekawie. 
Idziemy z T. piec babeczki, dopakowywać moją torbę i później się wylegiwać. 
Trzymajcie się Słońca te dwa tygodnie w jak najlepszej atmosferze. Otaczajcie się samymi pozytywnymi osobami, spędzajcie te ostatnie tygodnie wakacji jak najowocniej. Mam nadzieję, że po moim powrocie wrócę z całkiem sporą kolekcją fajnych zdjęć, które zamieszczę tu, a Wy będziecie czekać z niecierpliwością na kolejne wpisy ;-). 
Buziaki i do "napisania" za dwa tygodnie !







Na sobie mam:
Balerinki no name
Spódniczkę Primark
Koszulkę McGregor
Torebka no name
Bransoletki Opia
Kapelusz Mohito

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)