czwartek, 2 sierpnia 2012

Outfit & Jogging !

Cześć po raz drugi ! Tym razem z o wiele lepszym humorem i zupełnym brakiem sił. Niestety. Jestem właśnie po.. joggingu. Tak, tak - ja ! Postanowiłam namówić mojego T. na małe bieganie. Faktycznie wyszło małe, bo godzinę stałam przed lustrem dobierając bardziej pasujące części ubrań - jak na dresiarę przystało ;-). Biegaliśmy może 30 minut, ale ja co chwilę stawałam, bo moje kozie nóżki niezbyt dawały radę. Oprócz tego ciągła kolka i takie tam, wiecie o co chodzi. Tak więc zmęczona ledwo doszłam do domu, przy czym zaliczyłam jeszcze ostry head shot szafką. Oby nie było guza. To by było na tyle. T. nie mam guza noooo ! Nie mały, nie ma go w ogóle. ;-(.
Dla Was mój SPORTOWY outfit. ;D








Na sobie mam:
Trampki Nike Capri II
Dresy Miss Fiori
Top Sports World
Bluzę no name
Jelly Watch Primark


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)